maanantai 18. marraskuuta 2013

135 | Ykstoistahaaste

Haaste blogista Kohti raviratoja
 
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Hänen tulee myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Itseään haastanutta ei saa haastaa uudelleen!


11 faktaa
1. Olen ylioppilas, kirjoituksista tuli kirjaimia A:sta M:ään
2. En tiedä mitä teen välivuoden jälkeen
3. Olen ajanut autolla kolarin, mun kylkeen tultiin vasemmalta eli olin "voittava" osapuoli
4. Ajelen autolla ihan liikaa, Seinäjoen rinki rocks, olen kaveriporukan kuski ja yli puolet baarikerroista olen ollut selvinpäin
5. Hypin päivittäin lähes 1500 rappusta ja mulla on nykyään pohkeet!
6. Katson puhelinta (Samsung Galaxy S4 Active) varmaan 200 kertaa päivässä
7. Mulla on RED iPod Shuffle, päivitän soittolistaa monta kertaa kuussa ja teen joka vuodelle oman soittolistan, tämänvuotinen on nimeltään MUSIK2K13
8. Käytän suihkussa korvatulppia
9. En ole ikinä syönyt kebabbia
10. Täytän ens keväänä 20 ja se kuulostaa ihan kamalalta
11. Mulla on matkakuume, jonnekkin kauas ja lämpimään kun pääsis

Kysymykset haastetuille:
1.Lempivuodenaika? Kaikissa on jotain hyvää, ehkä kuitenkin se kesä
2.Suurin haaveesi? Ööh, mulla on paljon haaveita. Just nyt en valittais vaikka pihaan tupsahtais musta Kawasaki Ninja tai mattamusta Honda Civic Type R vuosimallia 2015. Big dreams, good music and expensive taste
3.Maaseutu vai kaupunki? Kakspiippunen juttu. Kyl mä oon ehkä kuitenkin kaupunkilainen pienellä maalaisvivahteella. Notta ristus
4.Mielestäsi paras hevostarvikemerkki? Riippuu tavarasta, mutta jos vain yhden saa valita niin Wahlsten
5.Mitä luulet tekeväsi viiden vuoden kuluttua? Toivottavasti opiskelen
6.Mikä motto sopii poniisi? Fiksut pärjää aina mutta entä me muut
7.Lempiruokasi? Isoäidin lihapullat, "fireballsit". On joskus niin kuumotustulisia että huhhuh. Ihan ite osaan tehdä ihan hyvää tomaattikastiketta ja pastaa :)
8.Jos saisit yhden toiveen pullonhengeltä, mikä se olisi? Saisin elää terveenä loppuelämän, onko vähän pliisu vastaus?
9.Suurin paheesi? Mikähän lasketaan paheeksi? Se turha autolla ajo
10.Kuvaile itseäsi kolmella sanalla. Rohkea, sosiaalinen ja puhelias
11.Oliko tää haaste ihan typerä? ei :D

En haasta ketään, tää on niin paljon pyörinyt haaste :)


2 kommenttia:

  1. miks käytät suihkussa korvatulppia? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla menee herkästi korviin vettä enkä tykkää siitä yhtään :---D korvatulpat ♥

      Poista